Home Artikelen

Wat betekent het nieuwe eindexamen geschiedenis voor u?

Mens & Maatschappij | woensdag 24 april 2013, 13:22

In januari is de nieuwe syllabus voor het eindexamen havo/vwo bij geschiedenis verschenen. Onder docenten bleek er veel onduidelijkheid te zijn over wat er nu precies gaat veranderen. Om voor opheldering te zorgen organiseerde Malmberg een informatiebijeenkomst.

Kon u er niet bij zijn of wilt u het nog eens terug kijken? In deze video is alles nog eens voor u samengevat. Ter ondersteuning kunt u ook de presentatie downloaden.

De redactie (stuur een e-mail) Stuur dit artikel door | 2827 keer gelezen

img img img img

Geef uw reactie REACTIES (0 totaal) Alle reacties...

Er zijn nog geen reacties

REAGEER

img
img

Widget Title

LAATSTE 3 REACTIES

Wietske Heerebout - Ik heb het afgelopen schooljaar Khan Academy gebruikt als verrijkingsmateriaal in 2 VWO en vindt... 
Lees verder  arrow

Eric Snelders - Dit artikel is al van enige tijd geleden, maar ik las het nu pas (juli... 
Lees verder  arrow

Silvia Beekmans - @Hans Op het Roodt. Het zou fijn zijn als u uw gegevens toch even wilt... 
Lees verder  arrow

Widget Title

MEEST GELEZEN ARTIKELEN
Onderwijstips juli 2014: lezen, lezen en nog eens lezen
Onderwijs van Morgen selecteert maandelijks de cursussen, congressen, boeken en andere evenementen d
Lees verder arrow
Favoriete educatieve apps: beeldende vorming
Om de zoveel tijd kun je er als onderwijsredactie niet omheen. De stortvloed aan educatieve apps die
Lees verder arrow
LAKS-monitor 2014: de tevredenheid van leerlingen over toetsen
Onlangs publiceerde LAKS de LAKS-monitor 2014: het tweejaarlijkse tevredenheidsonderzoek onder leerl
Lees verder arrow

Widget Title

STEM MEE Bekijk resultaat img
Waar denkt u aan bij het onderwerp adaptief digitaal leren?
Gepersonaliseerd leren
Leren op maat
Device onafhankelijk leren
Opbrengstgericht leren
Geen van allen
Waar denkt u aan bij het onderwerp adaptief digitaal leren?
Gepersonaliseerd leren
 
43%
Leren op maat
 
36%
Device onafhankelijk leren
 
0%
Opbrengstgericht leren
 
14%
Geen van allen
 
7%