Home Artikelen

Wat betekent het nieuwe eindexamen geschiedenis voor u?

Mens & Maatschappij | woensdag 24 april 2013, 13:22

In januari is de nieuwe syllabus voor het eindexamen havo/vwo bij geschiedenis verschenen. Onder docenten bleek er veel onduidelijkheid te zijn over wat er nu precies gaat veranderen. Om voor opheldering te zorgen organiseerde Malmberg een informatiebijeenkomst.

Kon u er niet bij zijn of wilt u het nog eens terug kijken? In deze video is alles nog eens voor u samengevat. Ter ondersteuning kunt u ook de presentatie downloaden.

De redactie (stuur een e-mail) Stuur dit artikel door | 2852 keer gelezen

img img img img

Geef uw reactie REACTIES (0 totaal) Alle reacties...

Er zijn nog geen reacties

REAGEER

img
img

Widget Title

LAATSTE 3 REACTIES

C. van Hout - Ik zie het probleem niet. In het Katholieke Brabant jaren 50-60 was dit normaal. Ik... 
Lees verder  arrow

René - Ik hoorde ooit van twee Belgische jongens die een jongensschool bezochten, dat zij niet zouden... 
Lees verder  arrow

Wietske Heerebout - Ik heb het afgelopen schooljaar Khan Academy gebruikt als verrijkingsmateriaal in 2 VWO en vindt... 
Lees verder  arrow

Widget Title

MEEST GELEZEN ARTIKELEN
Onderwijstips juli 2014: lezen, lezen en nog eens lezen
Onderwijs van Morgen selecteert maandelijks de cursussen, congressen, boeken en andere evenementen d
Lees verder arrow
Favoriete educatieve apps: beeldende vorming
Om de zoveel tijd kun je er als onderwijsredactie niet omheen. De stortvloed aan educatieve apps die
Lees verder arrow
De Khan Academy als onderdeel van het wiskundeonderwijs: deel 1
Wat voor Salman Khan begon als wiskunde-uitleg aan zijn nichtje is uitgegroeid tot een platform met
Lees verder arrow

Widget Title

STEM MEE Bekijk resultaat img
Waar denkt u aan bij het onderwerp adaptief digitaal leren?
Gepersonaliseerd leren
Leren op maat
Device onafhankelijk leren
Opbrengstgericht leren
Geen van allen
Waar denkt u aan bij het onderwerp adaptief digitaal leren?
Gepersonaliseerd leren
 
41%
Leren op maat
 
27%
Device onafhankelijk leren
 
5%
Opbrengstgericht leren
 
14%
Geen van allen
 
14%