Zonder afgerond diploma naar vervolgopleiding: oplossing voor corona-achterstanden?
Lossen deze oplossingen de problemen op of worden ze verplaatst?
Lossen deze oplossingen de problemen op of worden ze verplaatst?
Onderzoek naar effecten van COVID-19 op het voortgezet onderwijs en effectiviteit van het NPO.
Tips om de dynamiek in de klas te normaliseren.
Praktische tips voor jongeren om zicht beter te voelen.
Download nu de speciale whitepaper van Jelle Jolles met een Q&A.
6 tips om goed te communiceren ondanks een mondkapje.
Welke gevolgen heeft de coronacrisis voor de persoonlijke ontwikkeling van deze generatie?
Hoe geef je leerlingen in het voortgezet onderwijs inzicht in hun leerproces?
Kerst-lessuggesties om mee te geven en tips voor jezelf.
Vermoed je een onveilige thuissituatie? Zo grijp je in.
Welke positieve ervaringen of lessen neem je mee uit de afgelopen periode?
Wat is de impact van de Nationale Programma Onderwijs-gelden (NPO) op Klassewerkplek-scholen? We spraken met schoolleiders Audrey Verschuren (Leonardo da Vincischool in Amsterdam) en Karl Smits (De Triolier in Budel). Beide zijn schoolleider van een school die hoog scoorde in het jaarlijkse onderzoek van Klassewerkplek. Zij nuanceren de discussie over de door corona opgelopen achterstanden …
Met het OvM account krijg je als onderwijsprofessional toegang tot meer artikelen en regel je welke informatie je wilt ontvangen. Bijvoorbeeld de nieuwsbrief of Juf & Meester.