Home Artikelen

Wat betekent het nieuwe eindexamen geschiedenis voor u?

Mens & Maatschappij | woensdag 24 april 2013, 13:22

In januari is de nieuwe syllabus voor het eindexamen havo/vwo bij geschiedenis verschenen. Onder docenten bleek er veel onduidelijkheid te zijn over wat er nu precies gaat veranderen. Om voor opheldering te zorgen organiseerde Malmberg een informatiebijeenkomst.

Kon u er niet bij zijn of wilt u het nog eens terug kijken? In deze video is alles nog eens voor u samengevat. Ter ondersteuning kunt u ook de presentatie downloaden.

De redactie (stuur een e-mail) Stuur dit artikel door | 3565 keer gelezen

img img img img

Geef uw reactie REACTIES (0 totaal) Alle reacties...

Er zijn nog geen reacties

REAGEER

img
img

Widget Title

LAATSTE 3 REACTIES

Dilly - college [url=http://insurancetou.org]insurance quotes auto[/url] state most men [url=http://viagrahelps.net]erectile[/url] refund requests blood [url=http://cialisgets.com]cialis online[/url] anemia more... 
Lees verder  arrow

Pepper - household quote insurance arizona auto rates introduced premium alpine auto insurance less discounts car insu several discussions... 
Lees verder  arrow

Alderik - http://alderikvisser.blogspot.nl/2014/09/de-kitsch-van-het-kantelen.html?m=1 
Lees verder  arrow

Widget Title

MEEST GELEZEN ARTIKELEN
SLO: Quickscans 21e eeuwse vaardigheden
Kritisch denken, samenwerken en digitale geletterdheid. Kent u alle 21e eeuwse vaardigheden? Hoe kom
Lees verder arrow
Zo maakt u van onderzoekend leren een succeservaring
Onderzoekend leren is een actieve leervorm waarbij leerlingen kennis en vaardigheden verwerven door
Lees verder arrow
(Filmpje maken + filmpje kijken) x (oud + jong) = efficiënter leren
De meeste docenten maken geregeld gebruik van video: om de les aan te kleden, een onderwerp nog eens
Lees verder arrow

Widget Title

STEM MEE Bekijk resultaat img
Waar denkt u aan bij het onderwerp adaptief digitaal leren?
Gepersonaliseerd leren
Leren op maat
Device onafhankelijk leren
Opbrengstgericht leren
Geen van allen
Waar denkt u aan bij het onderwerp adaptief digitaal leren?
Gepersonaliseerd leren
 
37%
Leren op maat
 
40%
Device onafhankelijk leren
 
4%
Opbrengstgericht leren
 
6%
Geen van allen
 
13%

Widget Title

VIDEO VAN DE WEEK

Toetsing kan beter én anders in het voortgezet onderwijs.